top of page

תרגילים פשוטים לטיפול בכאבי גב

עודכן: 2 בפבר׳ 2022

כאבי גב הם אחת התלונות הרפואיות הנפוצות ביותר בקרב בני אדם, ורובנו סובלים וסובלות מכאבי גב, ברמות שונות.

כאבי גב שכיחים מאוד בימינו, בייחוד בקרב אנשים העובדים בישיבה ממושכת.

הכאב השכיח ביותר הוא באזור הגב התחתון, שאחראי על יכולת התנועה שלנו ונחשב לגמיש יותר. לעומתו, הגב העליון אחראי על היציבה ומגן על איברים חיוניים בבית החזה, ולכן הוא קשיח יותר וחשוף פחות לפגיעות.

בניגוד למה שהיינו אולי רוצים לחשוב, אין זה מומלץ לסובלים מכאבי גב לנוח ולהימנע מתנועה, כשלמעשה שכיבה ממושכת עלולה דווקא לדרדר את המצב ולהחמיר את הכאבים.

אני מזמינה אותך לצפות בסרטון קצר, ובו אני מדגימה 2 תרגילים פשוטים מאוד, שכדאי לכם לבצע כל יום וכך לטפל ולמנוע כאבי גב.

שיעור פילאטיס שיקומי מלא, שמטרתו להפחית כאבים בגוף.

בשיעורי הפילאטיס השיקומי בסטודיו אנו מניעים את הגוף והשרירים בצורה עדינה ונכונה, במטרה לאמן את הגוף מבלי לחוש לחצים וכאבים, ובכך לשקם את הגוף ממכאובים שונים הנובעים בעיקר מחוסר תנועה מתמשכת באזורים מסוימים, או עקב פציעה.

למידע נוסף אודות השיעור המיוחד, לחצי כאן.


למידע אודות שיעורי פילאטיס בראשון לציון, לחצי כאן

למידע אודות שיעורי פילאטיס בנס ציונה, לחצי כאן


235 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page