top of page

מה כתב היד שלך, מעיד עלייך?

כבר אין צורך לפרט ולהרחיב אודות החשיבות של פעילות גופנית כגורם מרכזי המשפיע על הבריאות, מצב הרוח והמראה החיצוני שלנו. ולכן, מעת לעת, כשאנו פונים לרופא עקב בעיות בריאותיות שונות שאנו חווים במהלך החיים, הוא תמיד ישאל את השאלה: "האם אתה מבצע פעילות גופנית"?

אז בין אם התשובה היא "כמובן", ובין אם התשובה היא "ממש לא", רציתי לספר לך שניתן לנתח את איכות הקו בכתב היד שלך, כמדד לבריאותך ויציבותך הנפשית והרגשית. כדי שתוכלי ללמוד מעט יותר על עצמך.

כתב היד הוא למעשה כתב המוח. השדר שהמוח משדר עובר דרך מערכת העצבים והשרירים ויוצא ישירות מהיד הכותבת. לאיכות הקו שלך יש חשיבות רבה בהבנת מצבך הפנימי, ולכל אדם איכות קו המאפיינת רק אותו. לדוגמא, אחד הסימנים שנבדקים בבתי משפט הוא איכות הקו (במסגרת זיוף מסמכים).

אם תהיי עייפה, מתוסכלת, חסרת אנרגיה וכוח ואפילו אם מצבך הנפשי מעורער, איכות הקו בכתב היד תראה לגרפולוג מוסמך את התמונה המלאה של מצבך הנוכחי.

לדוגמא, כך תיראה איכות הקו של אדם אקטיבי, אנרגטי ומלא כוחות:

לעומת זאת, כך תיראה איכות הקו של אדם עייף פסיבי וחסר אנרגיה:

כגרפולוגית מוסמכת אני יכולה לומר לך ללא ספק: צאי ועשי פעילות גופנית. תזיזי את הגוף, תניעי את הנפש ותמלאי כל הזמן את המצברים. בטוחה שאיכות הקו שלך תשתפר משמעותית!

כותבת המאמר היא מיטל גולן, גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה האמריקאית לגרפולוגיה AAHA וחברת הנהלה 'המרכז הישראלי לגרפולוגיה'

מעוניינת לשמוע עוד בנושא?

לקוחה של סטודיו יעל ישראל? בואי להרצאה מרתקת מעולם הגרפולוגיה וללא כל תשלום (למתאמנות הסטודיו בלבד) – 'מה אומרת עלינו החתימה?' שתתקיים בתאריך 23.4.18, יום ב', בשעה 20:00, בסטודיו יעל ישראל. יהיה מעשיר, מלמד וגם קצת משעשע :) מבטיחה שכל אחת ואחת תצא עם תובנות ותכיר טוב יותר את עצמה! www.graphologic.co.il לאתר של מיטל גולן, לחצי כאן לעמוד הפייסבוק של מיטל גולן, לחצי כאן

bottom of page