פילאטיס לנשים בהריון

כל מי שהייתה בהיריון זוכרת שבנוסף לבחילות בשלושת החודשים הראשונים, הצרבות שמגיעות בשליש השני והרגליים המנופחות בשליש השלישי, ישנו כאב גב תמידי הנוצר עקב המהירות שבה גדלים הבטן והחזה. הגוף עובר שינויים כה רבים ובלתי נתפסים ומהר מאוד כל מה שתרצי לעשות זה רק לשבת, ואם אפשר לשכב ולא תחלמי לבצע פעילות ספורטיבית – כי בהיריון אמורים רק לאכול בשביל שניים לא?
 

אז קודם כל תניחי את הבורקס ותקשיבי טוב. על מנת לשמור על זקיפות, גוף משוחרר, הרגשה כללית קלילה והצלחה בקשירת נעליים גם בחודש התשיעי, כדאי מאוד שתבצעי פעילות גופנית מתונה כמו הליכות וכמובן פילאטיס.

 בסטודיו יעל ישראל  אנו מקיימים אימוני פילאטיס לנשים בהריון בראשון לציון ונס ציונה, הנותנים מענה מיוחד לכל מתאמנת, בהתאם לשלב בו היא נמצאת. אך לפני הכל, חשוב להבין: למה כל כך חשובה פעילות גופנית בזמן ההריון, ומדוע שיטת הפילאטיס היא הפתרון הטוב והאיכותי ביותר?

צפי: יעל ישראל מסבירה למנחם הורוביץ ולד"ר מאיה רוזמן מתוך 
"תכנית חיסכון" (ערוץ 12), על חשיבות הפילאטיס בזמן ההריון.

כיצד אימוני הפילאטיס יתרמו לך בזמן ההריון?

פילאטיס במהלך תקופת ההיריון יתרום לך בשחרור המפרקים, השרירים וכמובן בעיצוב הגוף. אולי לא נוכל לעבוד על הבטן אך נוכל לעבוד על כל מה שיש מסביב, וכשתחזרי אחרי הלידה, כל עוד תחזרי בהקדם, גם הבטן תתעצב.

אישה המבצעת כושר גופני לאורך כל ההיריון תסבול פחות מכאבי גב, מהתכווצויות שרירים, תהיה יותר תנועתית ופחות עייפה. יש חשיבות גדולה מאוד בהנעה וריכוך המפרקים בשל העומס הרב שיש עליהם. באמצעות פעילות גופנית בכלל ופילאטיס בפרט, תשמור ההריונית על זקיפותה ועל יציבותה, ולא תאפשר לכוח המשיכה שמושך את בטנה הכבדה קדימה לגרום לכאבי גב.

פילאטיס לנשים בהריון בסטודיו יעל ישראל - כך זה נראה

במהלך ההיריון גוף האישה גדל בממדים, דבר הגורם לאכילה מרובה והזנחה של המראה החיצוני.
הגעה לאימוני פילאטיס באופן קבוע תהווה מסגרת עבור ההריונית והיא תרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה. היא תרגיש בריאה, חזקה ויפה. והכי חשוב, שאחרי הלידה, האשה תהיה יותר חזקה לחלק הבאמת קשה של כל הסיפור הזה: לטפל בתינוק, להרים אותו, להניק אותו, להחזיק אותו כל הזמן ועוד.

אלו באמת ההתמודדויות הקשות והמתישות, שגורמות לכאבי שכמות וצוואר, וכל זה תחת חוסר שעות שינה.

דווקא בזמן ההריון, אסור לך לוותר על עצמך.

אז אלא אם כן רופא הנשים שלך הורה לך אחרת, חשוב מאוד לטובתך וגם לטובת העובר שתבצעי פעילות גופנית מתונה לאורך כל ההיריון וכך תשמרי על גופך חזק, יציב וגמיש במהלך ההיריון, ותשקמי אותו במהרה לאחר הלידה. בנוסף את מוזמנת לקרוא מאמר מאת יעל ישראל, עם 10 סיבות מדוע את חייבת לעשות פילאטיס בזמן ההריון.
 

*הגעה לשיעורי הפילאטיס מותנית באישור רפואי מרופא נשים.

צפי בנועה, אחת המדריכות הוותיקות והמוערכות בסטודיו, מספרת כיצד שגרת האימונים בסטודיו שדרגו לה את חוויית ההריון
יחד, נתכונן לרגע המרגש בחייך.
השאירי פרטים כאן, ונחזור אלייך בהקדם:
arrow&v