פילאטיס

פילאטיס בראשון לציון | פילאטיס בנס ציונה

מה זה פילאטיס?

שיטת הפילאטיס הנה פעילות ספורטיבית אשר נועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה, ג'וזף פילאטיס, והפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הידועות בעולם כמשפרת יציבה, מפחיתה כאבי גב, ברכיים ושרירים ההופכת את הגוף לאסוף יותר, מעוצב יותר וזקוף יותר, וכן מצוינת לנשים בהריון ואחרי לידה. 

כשג'וזף פילאטיס פיתח את השיטה הוא כינה אותה "CONTROLOGY", והגדיר אותה כאומנות השילוב בין הגוף, התודעה והנפש. אמנם כיום כשאנו מדברים על שיטת האימון אנו משתמשים בשם "פילאטיס", אך שמה המקורי של השיטה מתאר היטב את מהותה: השליטה והדיוק, המחשבה שמאחורי התנועה, והרצון ללמוד את הגוף - ולהתחבר אליו. 

 

ג'וזף פילאטיס זיהה את הבעייתיות הנוצרת כתוצאה מאורח החיים היושבני בעולם המודרני (יושבים כל היום במשרד וזה...), ועל כן יצר סדרות של תרגילים שנועדו להוריד לחץ מהמפרקים, ולשפר טווחי תנועה תוך שמירה על מודעות גופנית גבוהה.

איך הפילאטיס משפיע על הגוף?

1. בעזרת אימון הפילאטיס ניתן לחזק שרירים חלשים ולהאריך שרירים קצרים, וניתן לחנך מחדש את השרירים ליציבה נכונה ולהתנהלות תקינה של הגוף. טווחי התנועה גדלים במפרקים ובשרירים, ובכך תורמים לשיפור איכות החיים. האימון מותיר תחושת ריענון והתחדשות פיזית ומנטאלית. באימון ישנה עבודה ממוקדת על מרכז הגוף (CORE) וחיזוק שרירי זוקפי הגב, לשיפור היציבה וכן עבודה על שרירים פנימיים אשר לא ניתן להגיע אליהם באמצעות שיטות אימון אחרות.


2. עיצוב, עיצוב ועיצוב - מי שתתמידה לעשות אימון פילאטיס לפחות פעמיים בשבוע, תופתע לראות כיצד הגוף שלה ישתנה פלאים תוך לא הרבה זמן, כיוון שחיזוק השרירים מסייע בירידת מידה במכנסיים, עיצוב הזרועות, בית החזה ועוד. 


3. שיטת הפילאטיס ידועה כדרך מצוינת ויעילה למניעת פציעות וכאבים, וכן לשיקום של אזורים שונים בגוף שנפגעו עם השנים כתוצאה מחוסר תנועה, פציעה ועוד.

צפו: לוטם, מדריכה לפילאטיס בסטודיו, מסבירה מדוע התאהבה כל כך בפילאטיס

כן. זה ישפר לך את חיי המין.

לפי ג'וזף פילאטיס, כדי לחיות חיים בריאים יותר, כל אדם חייב לתחזק את מערכת השרירים הפנימיים שלו היטב.
אימוני הפילאטיס תורמים לנו לא רק להיראות טוב יותר ע"י עיצוב הגוף, אלא בעיקר להרגיש הרבה יותר טוב עם הגוף שלנו, ולכן המראה החיצוני, במקרה הזה, הוא בונוס. וזה לא הבונוס העיקרי.

אמנם תרגול הפילאטיס אינו משפר את היכולת לחוות אורגזמה אצל האשה, אבל הוא בהחלט יכול להגדיל את ההנאה בזמן ביצוע סקס. כיצד? על מנת ליהנות מסקס עלינו להכיר את גופינו ולדעת מה גורם לנו לעונג. רוב הנשים אינן מכירות את הגוף שלהן וכן אינן מודעות לאיבר המין שלהן.

 

תרגול אימון פילאטיס לפחות פעמיים בשבוע מאפשר לנו להכיר בצורה מיטבית את גופנו, ולשלוט באיבר המין בזמן ביצוע הסקס, וכך להסב לבן הזוג הנאה מירבית, ו"על הדרך" גם לנו.
בנוסף, ע"י תרגול פילאטיס, עם הזמן וההתמדה החזה והישבן מורמים, קימורי הגוף מובלטים, ובהתאם הביטחון העצמי שלנו עולה וכך אנחנו משפרות את תפקודנו במיטה. 

בשיעורי הפילאטיס בסטודיו שלנו בסניפים בראשון לציון ונס ציונה, אנו נעבוד יחד על כוח, גמישות, נשימות, קואורדינציה, דיוק וזרימה בתנועה.
נעבוד ממרכז הגוף החוצה, ונשיג תנועה איכותית עם נשימה נכונה וללא כאבים, נבנה גוף חזק וגמיש ובכך נשפר את איכות החיים על ידי שיפור תנועות בסיסיות המלוות אותנו בחיי היום יום (הליכה, ישיבה, עלייה במדרגות וכו').

פילאטיס לנשים בהריון - מדוע זה כל כך חשוב? צפי בסרטון:

בסטודיו שלנו, אחד הדברים החשובים ביותר הוא זה שהאימונים מתקיימים בקבוצות קטנות, וכל תנועה שתבצעי תהיה מבוקרת באופן אישי ע"י המדריכה, על מנת שתוכלי ליהנות מתוצאות טובות ומהירות יותר ע"י יחס וליווי אישי.


אם כואב לך משהו, אם יש תרגיל שלא טוב לך, שלא נעים לך – את לא צריכה לעשות כי כולן עושות. כל גוף הוא שונה, ולפעמים יש 3 מתאמנות עם אותה בעיה, עם אותם כאבים לכאורה, אך לכל אחת הכאב נמצא בנקודה שונה, ולכן כל אחת תקבל דגשים שונים, שמתאימים לה.


מדריכה מקצועית ומנוסה ככל שתהיה, לא תוכל להבין את המכאובים והבעיות השונות של כולן כשיש למעלה מ-25 מתאמנות בשיעור בפרק זמן של כשעה בלבד. 

בנוסף, בסטודיו יעל ישראל אנו מחלקים את שיעורי הפילאטיס, למטרות שונות, כך שמתאמנות המעוניינות להתמקד בפאן "העיצובי" של האימון, יוכלו להגיע לשיעורי ה-פאואר פילאטיס או שיעורי ה-CORE, מתאמנות שנמצאות כעת בהריון, יתאמנו רק עם הריוניות בשיעורים המותאמים במיוחד לנשים בהריון, מתאמנות הסובלות מכאבים או שנמצאות בתהליך של שיקום מפציעה או תאונה יוכלו להתאמן בשיעורי הפילאטיס השיקומי ומתאמנות אחרי לידה יוכלו ליהנות משיעורי פילאטיס עם תינוקות, בהם אנו מתמקדות בחיזוק וחזרה של הגוף לעצמו אחרי חוויית ההריון והלידה, עם ריגוש נוסף בו התינוקות נמצאים גם בשיעור.

לסיכום, אימון הפילאטיס הוא אחד הדברים הכי טובים שתוכלי לעשות למען הגוף שלך ולמען עצמך, ויפה שעה אחת קודם. תשאלי את המתאמנות שלנו.


בהצלחה!

גם לגוף שלך מגיע פילאטיס.
השאירי פרטים כאן, ונחזור אלייך בהקדם:
arrow&v